Estan contents i demanen que la llegeixca.
Benvolguts amics: Us escrivim aquesta carta per acomiadar-nos de vosaltres, ja que ens anem a una altra classe de 4 anys. Ens han agradat molt les vostres cartes. Us deixem els noms i l'adreça dels follets de l' Illa Fantasia. Són follets als que els encanta escriure i rebre cartes dels nens de cinc anys. Com la seva illa és diminuta, solament viuen sis follets, i en la mateixa cova. Cosme, Belisari, Daniela, Rafael , Frida i Ariadna.
La seva adreça:
Cova amagada
Illa Fantasia
( Mar dels somnis perduts)
Fins aviat
Els follets del Bosc Pintat ( enllaç)
Es queden una mica decebuts, no esperaven que els deixaren els donyets, però...
Tenim nous amics: els follets de l'illa Fantasia.
Cadascú ha triat el follet amb el que vol mantindre correspondència i l'ha dibuixat, imaginant com pot ser.També hem fet una assemblea, on s'ha decidit que hi haurà un carter que tots els dies repartirà les cartes:
( avui hem fet la prova)
ACÍ TENIU LA PROGRAMACIÓ DELS TALLERS DE FOTOGRAFIA DIGITAL
OBJETIU FINAL
-Familiaritzar-se amb els recurs de la fotografia per tal d'ajudar als alumnes a progressar en la comunicació i expressió oral y escrita ajustada als diferents contextos i situacions de comunicació habituals per mitjà de la imatge.
ASPECTES TREBALLATS
-Representació, interpretació i comprensió de la realitat i de l’entorn què els envolta.
-Recopilació d’informació mitjançant la imatge per comunicar oralment la informació rebuda.
- Emocions.
CONTEXTE
En funció de la situació:
.Fotografiar objectes, espais, persones, companys, animals i allò què els interessa del seu entorn.
CONTINGUTS
-Verbalització de la informació sobre les imatges.
-Comunicació i expressió oral amb l’ajut d’imatges.
-Expressió d’emocions mitjançant les imatges.
-Documentació d’activitats utilitzant la imatge.
PROCES
Cada dia de la setmana es fan grups de 5 alumnes. Així tots poden utilitzar la càmera durant la setmana, aprofitant moments adients. Un cop realitzades les fotografies, es fan les explicacions orals: quan fem l’exposició.
RECURSOS
Càmera digital.
Pissarra digital
Ordinador
Documentació: diari de les activitats i registre.
ALTRES ASPECTES QUÈ ES TREBALLEN
-Ampliació del vocabulari relacionat amb el tema i l’entorn proper.
-Expressió i comunicació oral.
-Comunicació a través de la imatge.
-Hàbits de treball i autonomia en les tasques a desenvolupar.
AVALUACIÓ
S'avaluarà la participació de l'alumnat:
-Realització de la tasca i interés.
-Capacitat de comunicar oralment allò què ha captat o volia expressar amb la imatge.
-Expressió oral.
TEMPORALITZACIÓ:
Es planteja per a tot el curs . En cada trimestre es desenvolupen diferents activitats al taller.
Hola! m'ha agradat moltíssim!!! beset
ResponderEliminar